Samsung UE50MU6172 – Recenzia

Samsung UE50MU6172 – Recenzia

Samsung UE50MU6172 – Recenzia .Samsung UE50MU6172 je moderný prístroj, ktorý vás očarí najmä svojím obrazom, ale aj množstvom moderných funkcií. Televízor Samsung UE50MU6172 sa pýši uhlopriečkou 125 cm, teda 50 palcov, čo je dnes nadmieru uspokojivá veľkosť. Pravdou je, že veľkosť obrazu sa postupom času zväčšuje, takže v budúcnosti môžeme počítať snáď aj s podaním obrazu v životnej veľkosti postáv. To je ale iba domnelá budúcnosť, v súčasnosti je televízory Samsung UE50MU6172 s veľkosťou obrazu nadmieru dostačujúce. Vlastnosti, ktoré je potrebné spomenúť, je geniálne 4K rozlíšenie, teda 3840 × 2160 px. Pre tých, ktorým tieto parametre moc nehovoria, ide o technológiu, ktorá umožňuje zdokonaliť obraz a rozlíšiť farby natoľko, že pôžitok zo sledovania bude pestrejší.

Samsung UE50MU6172 - Recenzia
Samsung UE50MU6172 – Hodnotenie

Samsung UE50MU6172 ​​má dobrú kvalitu obrazu a štandardný zvuk. Je to tiež veľmi dobre vybavená televízia Smart TV, ktorá raz a navždy zmení používanie internetu na veľkej obrazovke.

Výhody

dokonalý obraz – v tejto kategorie nadpiemer
barevnost a kontrast
nadčasový vzhľad
možnosť stiahnuť zoznam programov a editovať ho na PC
úzky ovládač, ktorý dokáže ovládať aj iné zariadenia (naučil sa kódy pre hlasitosť na SONY receivera)
HbbTV – nepotrebujete KODI pre prístup k archívom (okamžitej streamovanie Anjel Pána 2 vo Full HD na ČT)
rýchle reakcie (štart, zmena programu, zmena zdroja signálu)
spotify ako aplikácia (počúvam cez optický výstup do receiveru)
4K
skvelý zvuk
veľa funkcií
jednoduchá inštalácia
Wi-Fi modul
integracia s Netflix, amazonom a inymi online sluzbami
rýchlosť sytému
ovládač schopný nastavenia na ovládanie ďalších zariadení – KTV, minisystém
pomer cena – výkon

Nevýhody

pre niekoho možno netradičné ,, nové ,, ovládanie
zložitejšie triedenie programov
nemá Scart
držiak na stenu je nutný VESA 400 (VESA 300 by bohato stačil)
spotreba 93 W (LG má o 25% nižšiu spotrebu)
nemá stereo jack výstup na slúchadlá (bez komentára!)

Tip –  Recenzie od zákazníkov nájdete aj v niektorých eshopoch ( Heuréka.sk )

Top ponuky – Eshopy overené zákazníkmi

Hej.sk – 569,00 €

Okay.sk – 567,86 €

TPD.sk – 509,00 €

Alza.sk – 569,00 €

Aktuálne ceny si overte v eshopoch

Samsung UE50MU6172 – Recenzia podrobnosti

Samsung UE50MU6172 ​​je 50-palcový televízor, ktorý ponúka rozlíšenie Ultra HD. V tomto roku sa väčšina lepších televízorov vyznačuje ich používaním. Napriek tomu, že v tomto uznesení nie je vysielaný žiadny televízny program, kvalita filmov, ktoré sa premietajú, je oveľa lepšia. To všetko je spôsobené viac pixelmi na obrazovke (3840 × 2160).

Pravdou je, že väčšina televízorov dnes ponúkne Ultra HD za dobrú cenu. Vďaka tomu, že si kúpime taký televízor, získavame lepší obraz aj bez zdroja signálu Ultra HD (4K). Nie je potrebné, pretože 4K TV váhy (zvyšuje kvalitu) zobrazovaného signálu bez ohľadu na jeho kvalitu. Inými slovami, obraz na televízore 4K bude vždy lepší ako televízia Full HD, a zároveň bude sledovať ten istý film alebo program, takže stojí za to 4K.

Televízor má štandardnú sadu tunerov: DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, analógové. Pokiaľ ide o možnosti vylepšenia obrazu, najdôležitejšie z nich sú UHD Stmievanie, externý svetelný senzor, PurColor, Auto Motion Plus, Kontrastný zosilňovač. Avšak posúdenie každého z nich samostatne nemá zmysel, pretože úlohou všetkých je dať oveľa lepší obraz zobrazený na obrazovke ako na inom televízore. Stručne povedané, starajú sa o živšie, prirodzenejšie farby, plynulý pohyb na obrazovke, vhodný kontrast, jas, hĺbku a čiernu farbu.

Sedemkrát viac bodov na prispôsobenie farieb ako televízory Full HD od spoločnosti Samsung prináša televízor s technológiou PurColor širokú škálu prirodzených farieb. Teraz si môžete vychutnať obraz s ohromujúcou intenzitou farieb a ostrými detailmi.

Na prvý pohľad sa môže zdať, že Samsung UE50MU6172 ​​používa veľké množstvo možností vylepšenia obrazu. Navyše, ich obľúbené mená môžu naznačovať, že sú zložité, veľmi pokročilé mechanizmy (algoritmy), ktoré umožňujú čerpať viac z každej farby a kvalita zobrazovaného obsahu je skutočne dokonalá. Ak sa však pozrieme na technické špecifikácie väčšiny televízorov Samsung (vrátane lacnejších), môžete vidieť, že ide o základné vybavenie. Lacnejšie modely používajú aj niektoré z týchto „vyspelých“ možností vylepšenia obrazu bez toho, aby dokázali dosiahnuť aj rozlíšenie Ultra HD.

Plynulosť obrazu

To však nie je všetko, pretože sú dve dôležité veci. Prvým z nich je tzv optimalizácia prevádzky, druhá technológia HDR. Optimalizácia indexu kvality obrazu v telefóne Samsung UE50MU6172 ​​je 1300. Pre porovnanie, lacnejšie modely majú menej (1000, 900) a drahšie (1400, 1500, 2000).

Naopak, technológia HDR (High Dynamic Range) je možnosť, ktorá sa objavila v najlepších televízoroch v roku 2016. Inžinieri dokázali navrhnúť riešenie, ktoré pri sledovaní televízie poskytne ešte lepší kontrast. Biele scény sa náhle zosilnili a čierna farba bola oveľa lepšia. Získaný kontrast bol v skutočnosti omnoho lepší ako v televízoroch bez HDR.

Dokonalé osvetlené scény. Technológia HDR

HDR je novým štandardom vo výrobe filmov a hier. Vyznačuje sa vysokou úrovňou jasu a kontrastu, ktoré doposiaľ neboli dosiahnuté. Obraz sa stáva podrobnejším a zapôsobí intenzitou farieb. Môžete si vychutnať skutočnú kinematografickú kvalitu vo vlastnom salóne.

Na konci oboch diskutovaných technológií, ktoré mali byť hitom – podľa nášho názoru nie sú. Dopravná optimalizácia, nazývaná aj osviežujúca technológia, teda niečo, čo má robiť obraz hladké, je vždy vyjadrené číslom. Napísali sme, že optimalizácia indexu kvality obrazu v telefóne Samsung UE50MU6172 ​​je 1300, takže televízor s indexom kvality obrazu 1400 by mal mať lepšiu likviditu ako lacnejšie modely, že? V skutočnosti máme dva typy 50 a 100 Hz matricových frekvencií na trhu. Prvé sú štandardné modely, druhé sú drahšie a najdrahšie. Pri modeloch s rýchlosťou 100 Hz bude hladkosť obrazu oveľa lepšia. Toto bude vidieť s dynamickými zábermi (akčné filmy, športy).

V súčasnej dobe, ak niekto nevie frekvenciu (50 alebo 100 Hz) matrice ešte veril, že čím vyššia je miera optimalizácia obrazu (1300, 1400 atď) bude znamenať väčšiu plynulosť dopravy, a to nie je.
Pokiaľ ide o HDR, už nie je rozhodujúcim faktorom pre lepšiu alebo najlepšiu televíziu, pretože v tomto roku väčšina výrobcov (a možno všetkých) ponúka 4K modely s HDR. Je ťažké nájsť model 2017 s obrazom 4K bez technológie HDR. Populárna možnosť vylepšenia obrazu už nie je rozhodujúca len pre najdrahšie modely. Znamená to, že by sme sa nemali pozerať na to, či to má konkrétny HDR TV, alebo nie. To už nie je tak dôležité.

Najsilnejšou stránkou televízora Samsung UE50MU6172 je určite obraz. Nech má mnoho moderných funkcií, potom kvalita obrazu je prakticky to hlavné, na čom tvorcovia pracovali dlhú dobu, aby na trh mohli dostať televíziu s úplne famóznym zvýraznením farieb, ale aj kontrastov i tvarov. Práve vďaka ultra HD rozlíšeniu, je zaistený realistický obraz, ktorý diváka aj na chvíľu zmiatne, či ide o realitu, či obyčajný obraz na ploche. Technológia HDR (High Dynamic Range Imaging), ktorou je televízia opatrená, vie zabezpečiť ten najlepší kontrast, že predmety premietané sa môžu zdať ako skutočne hmatateľné. Táto technológia umožní lepší pôžitok zo sledovania a ponúkne tak úplne novú dimenziu v oblasti sledovania televízie. Z funkcií, ktoré televízia ponúka je určite dôležitá aj UHD Dimming, ktorá ponúka optimálny pomer tieňov a svetiel, aby tak obraz bol prijateľný pre zrak a nenútil monitorujúcich príliš zaostrovať.

Aby tiene boli správne vyfarbené, slúži funkcia PurColour, ktorá teda už túto vlastnosť má aj v pomenovaní. Výsledkom je skutočne príjemný obraz, ktorý neťahá zrak, nenúti privierať oči a čo je famózne je aj to že pri ostrom slnečnom žiarení nie je často nutné zatemňovat miestnosť a obraz televízie. Samsung UE50MU6172 ​​si poradí aj s týmto nešvárom a zalarmizuje farby tak, aby bol obraz sledovateľný.

Konkrétne televízory Samsung UE50MU6172 ​​vie samozrejme prehrávať aktuálne vysielanie, ale obraz sa dá prijímať aj pomocou vstavaného Wi-Fi modulu, ktorý tak k prehrávaniu ponúka aj obsah na internete. Táto vymoženosť umožní sledovanie online internetového vysielania, ale aj bežného surfovania na internete. Ľudia často tiež užívajú túto možnosť na hranie online hier, sledovanie online filmov a seriálov a v neposlednom rade tiež k púšťanie videí aj hudby z YouTube. A aby tej chytrosti nebolo málo, možno ovládať televíziu nielen moderným ovládačom, ktorá je súčasťou vybavenia televízie, ale aj svojím smartfónom .

Aj keď je televízia Samsung UE50MU6172 hodnotená ako nadčasová a svojimi funkciami predčí mnoho konkurenčných televízií na trhu, má bohužiaľ aj isté úskalia. Tou prvou je predovšetkým cena. Tá sa síce pohybuje nad 500 eur v maloobchodnom predaji, čo je pre niektorého jedinca príliš drahé. Zvlášť v súčasnej dobe, kedy ceny spotrebičov, vplyvom stále nových technológií a produktov, klesajú a rodia sa nové a nové možnosti. Ďalšie nepríliš chvályhodnou stránkou je diaľkové ovládanie televízie. Nie je bežného vzhľadu s mnohými tlačidlami, ale naopak vyzerá ako tak trochu herný joystick. Pre milovníkov tradičných a zabehnutých hodnôt to môže byť problém, zvykať si na niečo odlišné. Všeobecne ľudia síce hodnotia toto ovládanie ako veľmi dobré a väčšinou ho prijímajú kladne, ale môže sa stať, že netradičné poňatie, môže u niekoho na prvý pohľad vzbudiť negatívne postoje.

Televízory Samsung sú klasifikované v niekoľkých sériách. Série 4 a 5 sú základnejšie modely s rozlíšením Full HD (tento štandard). Séria 6 je priemerná polica, ale s obrazom Ultra HD (4K). Ostatné série od 7 do 9 sú modely z najvyššej a najvyššej série. Okrem toho máme tento rok aj televízory QLED – to najlepšie z najlepších od spoločnosti Samsung.

Samsung UE50MU6172 ​​má priestorový zvukový systém s reproduktormi zabudovanými do spodnej časti televízora 20W. Medzi nastaveniami kvality zvuku v ponuke môžeme vybrať vhodný režim zvuku pre nás alebo prehrať s ďalšími nastaveniami. Medzi ďalšie zvukové funkcie patria Dolby Digital Plus, DTS Premium Sound 5.1, Multiroom Link a Dolby Audio. Vždy môžete použiť viac energie, niekedy až pätnásťkrát viac ako televízne reproduktory. Stačí si kúpiť zvuk Samsung HW-MS650 odporúčaný skupinou .

Zvýšte zvuk televízora. Soundbar HW-MS650

Nepotrebujete ďalší subwoofer, aby ste si vychutnali hlboké a čisté basy. So zvukovým zvukom + so zabudovaným subwooferom a technológiou potlačenia skreslenia budete počuť každý detail obrázka. Zoznámte sa s zvukovým panelom s vysokokvalitným zvukom a dizajnom. Vytvorte perfektnú sadu s televízorom.

Čo to pre nás znamená? Predovšetkým, väčšina televízorov Samsung má štandardný zvukový systém. Hovorím o priestorovom zvukovom systéme (čo je v podstate najzákladnejšou voľbou pre akúkoľvek televíziu). Bez systému priestorového zvuku môžeme získať iba niekoľko rokov starý televízor. Teraz je to len štandard, rovnako ako možnosti zlepšenia zvuku. Každá televízia má schopnosť upraviť zvukovú stopu podľa našich preferencií.

Avšak žiadny výrobca nehovorí, že reproduktory v lacných televízoroch sú rovnaké a ponúkajú 20W. Medzitým je to štandardná energia pre väčšinu modelov, dokonca aj lacnejšie. Možno, že vo večerných premietaniach najlepších filmov by stálo za to, že by ste si mali kúpiť zvuk?

Ak to zhrnieme, výkon 20W je dostatočný denne . Zvukový zážitok zosilnený zvukovým panelom je skôr pre milovníkov sledovania koncertov na televíznej obrazovke alebo hollywoodských trhákov, kde každá explózia, fotografovanie znie takmer v kine. Z tohto dôvodu je podľa nášho názoru kvalita zvuku uspokojivá.

Samsung UE50MU6172 ​​ponúka prístup k internetu, takže je to inteligentná televízia. Závisí to na tom, že po pripojení na internet (prostredníctvom káblovej alebo bezdrôtovej siete) získavame prístup k sieti z úrovne televízora. Je to všetko o internetovom vyhľadávači, o prístupe k stovkám najlepších aplikácií (napr. Netflix, Player, ipla) alebo o hrách a aplikačných nástrojoch z platformy Smart TV. Operačný systém umožňujúci vyššie uvedené kroky sa nazýva Samsung Tizen 2017.

V súčasnosti čoraz viac ľudí využíva výhody internetu na veľkej televíznej obrazovke. Nie je nič divné v tomto. Preto vyhľadávanie informácií na internete na televíznej obrazovke, ktorá je zapnutá väčšinu dňa doma, je rýchlejším riešením ako zapnutie prenosného počítača. Okrem toho čoraz viac radíme sledovať filmy online, takže výrobcovia on-line služieb s filmy na požiadanie sa snažia prekonať svoje appki na Smart TV. Obrovská popularita takýchto stránok ako je YuoTube, Netflix, hráč alebo ipla nie je náhoda. Na televíznej obrazovke máme prístup k obľúbeným seriálom, kino a všetko dostupné na dosah ruky (s diaľkovým ovládaním)

Všetky drahšie inteligentné televízory pracujú na štvorjadrovom procesore, čo znamená rýchlejšiu prácu pri prehliadaní webových stránok a iných aplikácií na televíznej obrazovke. Samsung Smart TV tiež ponúka možnosť ovládania pomocou klávesnice a myši USB. Videozáznamy môžete nahrávať na pevný disk alebo pendrivu pripojením zariadenia k portu USB na televízore. Okrem toho je možné na obrazovke televízora prehrávať ďalšie súbory z disku / pendriva (fotografie, hudba alebo filmy).

V súčasnej dobe, prístup k internetu, operačný systém, webový prehliadač a rastie s každým dňom sa počet on-line aplikácií je štandardný, pokiaľ ide o väčšinu chytrých televíziách. Je pekné, že zo všetkého pilota, tým viac dôležité funkcie televízora možno ovládať s bezdrôtovou klávesnicou. Samsung UE50MU6172 ​​zhrnul dokonale plní úlohu médií a sietí kombinovať. Zariadenie, ktoré je inteligentné a ponúka množstvo ďalších a predovšetkým užitočných funkcií.

Veľa záleží na tom, koľko prídavných zariadení bude k televízoru pripojených. Vzhľadom k tomu, keby sme pohľadu pozemnú televíziu, to v podstate bude používať iba anténny zásuvku a nebude mať záujem na nás, pokiaľ ide o HDMI alebo USB. Horšie je, ak máte satelitný dekóder, konzoly, domáce kino, Soundbar, a ďalšie zariadenia, chceli by sme byť neustále pripojený k televízoru.

Potom musíme venovať pozornosť počtu najdôležitejších z nich: HDMI a USB. Štandardom v 50-palcových televízoroch je, že väčšina výrobcov ponúka 3 porty HDMI a USB. Nielen to, že sú tí, ktorí dávajú 4 HDMI a 3 USB. Z dôležitých vecí musíme mať na pamäti, že televízory Samsung s obrazom Ultra HD už neponúkajú euro zásuvky, napríklad pre pripojenie DVD.

V prípade Samsung UE50MU6172 ​​(3x HDMI, 2x USB) je možné použiť ešte jeden port USB. Takže pre obchod, ale stále z hľadiska počtu najdôležitejších z nich je podľa nášho názoru v poriadku.
Samsung UE50MU6172 ​​k dispozícii v čiernej farbe je teraz najpopulárnejším televízorom tohto výrobcu v mnohých obchodoch. Navyše veľa ľudí, ktorí si vyberajú novú televíziu (lacnú), hlavne na sledovanie televízie, si vyberú stredne veľké modely. To bolo zahrnuté aj v našej najnovšej televíznej relácii až do výšky 3000 PLN .

Ak ju chceme zavesiť na stenu, zapadá takmer do každej univerzálnej rukoväte. TV má rozstup 400×400 mm. V prístroji s televízorom nájdete základy, pokyny v elektronickej verzii, užívateľskú príručku v poľštine, záručný list a diaľkové ovládanie Smart Control TM1750A.

Okay.sk – 567,86 €

Jeden diaľkový ovládač pre väčšinu zariadení. Inteligentné ovládanie

Malé kliknutie a ďalšie sledovanie. Funkcia Smart Control je diaľkový ovládač, ktorý umožňuje spravovať väčšinu zariadení pripojených k televízoru: od dekodéra cez prehrávač Blu-ray až po hernú konzolu.

Pre niektorých je takýto pilot spásou, pretože nemusíte kupovať samostatnú bezdrôtovú klávesnicu, ktorú chcete použiť, napríklad z možnosti Smart TV (je to jednoduchšie). Medzitým môže byť pre starších ľudí neprijateľný malý pilot bez číselnej klávesnice. Bohužiaľ, v tomto roku všetky modely Samsung 4K ponúkajú rovnaký typ inteligentného diaľkového ovládania. Ak z nejakého dôvodu chceme diaľkové ovládanie pomocou číselnej klávesnice, musíme si zakúpiť dodatočné (univerzálne) diaľkové ovládanie.

Na záver, Samsung UE50MU6172 ​​ponúka dobrú kvalitu obrazu , ktorá pozostáva nielen z rozlíšenia Ultra HD, ale aj pomocou technológie HDR a mnohých možností na vylepšenie obrazu.

Takto vyzerá jeho technická špecifikácia:

Obrazovka 50 palcov / 125 cm, 16: 9
Kompatibilný s HD 4K UHD, 3840 x 2160
DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, analógový tuner
Technológia HDR (High Dynamic Range), áno,
Optimalizácia indexu kvality obrazu 1300
Funkcie zdokonalenia obrazu UHD, Stmievanie, Snímač vonkajšieho svetla, PurColor, Auto Motion Plus, Zosilňovač kontrastu
Priestorový zvukový systém, ako je tento
Výkon reproduktorov 2 x 10 W
Ďalšie zvukové funkcie Dolby Digital Plus, DTS Premium Sound 5.1, Multiroom Link, Dolby Audio
Smart TV áno
Wi-Fi áno
Internetový prehliadač áno
Nahrávanie cez USB áno
Ďalšia komunikácia cez Bluetooth, Wi-Fi Direct
Inteligentný systém Samsung Tizen 2017
Medzi ďalšie funkcie procesora 4-core, hlasové ovládanie, USB – fotografie, hudba, film, digitálne EPG, PVR – USB nahrávanie, schopnosť aktualizovať softvér, možnosť ovládania pomocou klávesnice a myši USB ConnectShareTM film, Anynet +, osvedčenie divix HD AllShare
Počet konektorov HDMI 3
Konektor DisplayPort nie je
Počet konektorov USB 2