Samsung UE55MU6172 – Recenzia

Samsung UE55MU6172 – Recenzia

Tento televízor Samsung UE55MU6172 určite by sme ho mohli kľudne zaradiť TOP10, pretože má veľa čo ponúknuť. Okrem kvality obrazu a zvuku by som tiež zdôraznil ďalšie aspekty, ako napríklad zaujímavé možnosti inteligentnej televízie. Musím priznať, že Samsung UE55MU6172 ​​je dobrý televízor, ak hľadáme dobrú kvalitu obrazu so štandardným zvukom. Ovládánie je jednoduché a intuitivne, uživatelsky prívetivé. Samozrejme, jedným z najdôležitejších kritérií určujúcich nákup je jeho cena. Menej ako 700 eur pre 55-palcovú obrazovku s plnou Smart TV je dobrou investíciou.

Názor zákazníka

Veľmi dobrý televízor za rozumnú cenu. RGB, žiadne pseudo RGBW ako u LG. Porovnanie obrazu v predajni aj cez neprirodzené svetelné podmienky vyznieva jasne pre Samsung.
Tmavé farby výrazne lepšie. Po nastavení obrazu na HDR + sa najprv zdá obraz mdlý, ale po chvíli je zrejmé, že obraz je prirodzenejší. Veľmi dobre sa ovláda novým, super jednoduchým ovládačom. Ovládanie hlasom nie je síce moc funkčný, češtinu nemožno použiť ani pri vyhľadávaní na internete, pretože sa akosi nezmyselne mutuje v angličtinu či niečo podobné …
Veľmi jednoduché diaľkové ovládanie – intuitívne.
Rýchla reakcia televízora, bezproblémový chod cez WI-FI, internetový prehliadač, ďalšie aplikácie – youtube atď ..
Aj napriek krátku dobu používania som veľmi spokojný s touto voľbou. Televízor za túto cenu možno len odporučiť.

Samsung-UE55MU6172
Samsung-UE55MU6172 Hodnotenie

Výhody

Dobrá kvalita obrazu v každodenných podmienkach
Ultra HD rozlíšenie s technológiou HDR
Štandardný zvuk 20 W
Smart TV s otvoreným webovým prehliadačom
Cenovo dostupná cena pre televízor s kapacitou 55 palcov
UHD Stmievanie
Výborný obraz
Velmi kvalitní zvuk
Dálkový ovladač
Snímač vonkajšieho svetla
PurColor
Auto Motion Plus
Zosilňovač kontrastu
Pomer cena a kvalita

Nevýhody

Len 3 porty HDMI a 2 USB porty
Nevýhoda dálkové ovládanie bez čísel
Dodávaný šikovný ovládač je pre staršie majiteľa TV docela problémový y hľadiska obsluhy
Nepoužiteľné hlasové ovládanie v češtine
Sada neobsahuje štandardné diaľkové ovládanie, iba inteligentné diaľkové ovládanie
Bez Scart

Tip – Recenzie od zákazníkov nájdete aj v niektorých eshopoch – Heuréka.sk

Top ponuky

Hej.sk – 669.00 €

TPD.sk – 655.00 €

Alza.sk – 669.00 €

Samsung UE55MU6172 – Recenzia Podrobnosti

Samsung UE55MU6172 – Vzhľad

Tenký dizajn. Ultra Slim. Štýlová povrchová úprava televízora Samsung umožňuje akékoľvek umiestnenie zariadenia a elegantný rám obrazovky zdôrazňuje jeho estetiku. Vyššie uvedený popis znie pekne, ale Samsung UE55MU6172 ​​naozaj vyzerá skôr štandardne . Ak vstúpime do obchodu, všetky modely (z podobnej police) vyzerajú takmer totožne. A s tým nie je nič zlé. Tradičný, úzky rám v čiernom obklopuje 55-palcový displej.V porovnaní so staršími modelmi bola hrúbka panelu určite minimalizovaná. Zavesením na stenu to zaostáva oveľa menej, ako niektoré drahšie modely Samsung pred rokmi. Kvalitatívne nemám žiadne námietky voči výkonu a kvalite montáže jednotlivých prvkov.
Podstavec je stabilný . Je škoda, že káble nemôžu byť skryté . V súčasnosti má Sony takéto riešenie vo svojich modeloch, ktoré robia televízor krajším, bez výrazného spletenia drôtov.Ak chceme zavesiť televízor, musíme investovať do drahšieho závesu. Televízor má rozstup 40 x 40 cm .

Samsung UE55MU6172 – Obraz

Rovnako ako väčšina dobrých televízorov až do 1 000 eur , Samsung nám ponúkne rozlíšenie Ultra HD. Iste, stále môžete byť pokúšaný na tohtoročný model s Full HD rozlíšením, ale ak sa pozeráme na televíziu z blízka (z vzdialenosti 1,5 metra), je lepšie vybrať si 4K, pretože uvidíme, že efekt bude lepší. To je jeden z mnohých dôvodov, prečo je výhodnejšie kupovať 4K televíziu . Pokročilá technológia Ultra Clean View analyzuje prehrávaný obraz a vylepší ho v oblasti zníženia šumu.

Pravdou však je, že napriek obrovským možnostiam zosilňovačov nie je vždy kvalita obrazu oveľa lepšia. Niekedy sú jednoduché vychytávky, ktoré znejú pekne v technických špecifikáciách daného modelu. Bez toho, aby sme vedeli, čo vytvára kvalitu obrazu , môžeme si myslieť, že čím viac dobrôt, v skutočnosti môže byť obraz lepší ako v iných televízoroch za podobnú cenu. Je to skutočne tak ?

Jedna z vecí, ktorú by sme nemali prehliadať, je skutočnosť, že spoločnosť Samsung tiež ponúka technológiu HDR . To znamená, že kontrast na obrazovke je lepší ako na televízoroch Ultra HD, ktoré nespĺňajú tento štandard. Stojí za to vedieť, že väčšina tohtoročnej televízie 4K sa vyznačuje úplnou kompatibilitou s touto technológiou. Inými slovami, je lepšie vybrať si 4K TV, ale uistite sa, že má HDR, než vyskúšať lacnejší model bez HDR.

Samsung TV má v každodenných podmienkach uspokojivú kvalitu obrazu. Farby sú prirodzené, hladkosť obrazu v štandarde (v porovnaní s konkurenčnými modelmi v podobnom cenovom rozpätí) a HDR viditeľne zlepšuje obraz. Farby, kontrast, ostrosť alebo napríklad tiene sú zdokonalené.

Samsung UE55MU6172 – Zvuk

Pri tomto televizore Samsung UE55MU6172 aj tu máme opäť štandardný reproduktorový výkon 20W . Pre každodenné sledovanie televízie by malo stačiť, a to najmä preto, že máme tu jednu funkciu, ktorá robí televízny hlas lepším ako u starších modelov. Ide o technológiu DTS Premium , ktorá vám umožní získať priestorový, hlboký a bohatý zvuk. Pri sledovaní filmov sa zachová jasnosť dialógov. Tento posledný prvok je dôležitý pri sledovaní filmov so slovenským dabingom. Na dosiahnutie úplnej dokonalosti je zvuk sprevádzaný výraznými basmi.

Samsung UE55MU6172 – Rozhranie

Samsung UE55MU6172 ​​ponúka dostatočný počet potrebných zásuviek a konektorov, hoci sme si všimli, že v roku 2017 ich počet náhle poklesol. Mnoho televízorov s priemerom 55 palcov malo 4 HDMI a 3 USB. Toto je teraz vyhradené len pre najlepšie televízne prijímače. Stredná trieda (do ktorej patrí spoločnosť Samsung) má 3 porty HDMI a 2 porty USB. Potom už máme štandard. To znamená, že medzi ostatné sú najobľúbenejšie zásuvky LAN (umožňujúce bezdrôtový prístup do siete), optický výstup, pod ktorým môžeme pripojiť dobrú a lacnú zvukovú alebo CI konektor (pre držiaky káblov).

Samsung UE55MU6172 – Dalšie možnosti – Smart TV

Samsung Smart TV je skutočný multimediálny televízor. Pozrite sa len na najdôležitejšie výhody, ktoré má tento klenot doma. Prístup k bezdrôtovému internetu znamená neobmedzené (káblové) pripojenie, ale aj možnosť využitia najlepších aplikácií Smart TV . Nájdete medzi nimi Netflix, YouTube a stovky ďalších. Používanie ich na obrazovke veľkého televízora pre niektorých je lepším riešením ako tradičný prenosný počítač.

Múdry televízor Samsung vám poslúži ako skvelé miesto pre zdieľanie fotografií, videí alebo hudby svojim najbližším. Aktivujte aplikáciu Samsung Smart View, spárujte Smart TV s vaším chytrým zariadením alebo počítačom a prenášajte súbory ojedinelú rýchlosťou s bezkonkurenčnou stabilitou.
Len si musíme zapamätať, čo často pripomíname, že Samsung UE55MU6172 ​​už neponúka zásuvku Scart. To znamená, že mnohé staré zariadenia nebudú kompatibilné s týmto televízorom.

Samsung UE55MU6172 ​​pracuje na štvorjadrovom procesore a napriek skutočnosti, že sa výrobca v špecifikácii informácií o ňom nevyvíja, hovorí nám o jednej veci – Smart TV bude plynúť hladko. Všetko preto, lebo lacnejšie modely zvyčajne pracujú na dvojjadrovom procesore.

Avšak srdcom tohto modelu Samsung je operačný systém Tizen 2017 . Čo je Tizen?Tizen je otvorený operačný systém, ktorý vyvíja spoločnosť Samsung. Má linuxové jadro a pôvodné ho juhokórejský producent pripravoval pre smartfóny. Následne bol systém premenovaný na Tizen a prepracovaný. Do smartfónov sa síce dostal opäť, oveľa dôležitejšiu úlohu ale zohráva ako primárny operačný systém inteligentných televízorov Samsung pre rok 2015.

Preto na tomto televízore sa pracuje pohodlne a rýchlo a máme prístup k otvorenému internetovému prehliadaču. Vďaka HbbTV (hybridná televízia), ktorá ešte stále nie je taká populárna, ako sa predpokladalo pred niekoľkými rokmi, môžeme vždy “ pozrieť“ ďalšie informácie o programe / filme, ktorý v súčasnosti sledujeme.

Kompatibilita s ostatnými zariadeniami spoločnosti Samsung je možná prostredníctvom technológie Bluetooth. Vďaka tejto technológii môžeme ovládať najdôležitejšie funkcie pomocou bezdrôtovej klávesnice. Pre toho kto sa nudí (alebo sa mu nebude páčiť), môže jednoducho používať najdôležitejšie funkcie (hlasitosť / hlasitosť, kanál nahor / kanál nadol) a nie z diaľkového ovládania. Ktorý z vás si vyberiete z nášho zoznamu najlepších klávesníc Smart TV .

Ďalšie možnosti nám tiež umožňujú ovládať hlas cez smartphone alebo tablet. Prehrávanie videozáznamov, fotografií alebo hudby je úlohou zabudovaného prehliadača multimediálnych súborov. Seriálov seriálov môže nahrávať najnovšie dobrodružstvá svojich obľúbených postáv na pripojenú externú jednotku.

Samsung UE55MU6172 – 4K UHD TV – HDR

S týmto televízorom Samsung UE55MU6172 ktorý má uhlopriečku 1,63 m a ostrým obrazom Ultra HD (4K uvidíte obraz do detailu a to doslova maličkosti. Obraz uvidíte jasnejšie. Zlepšené HDR Premium dáva možnosť pre detaily aj zlých svetelných podmienkach ktoré sú vo vašej miestnosti.

Top ponuky

Hej.sk – 669.00 €

TPD.sk – 655.00 €